רוני ססובר: "אני מאמינה שכלפון התעורר, זה כמו לצאת מכת"

    אייל ראובן No Comments on רוני ססובר: "אני מאמינה שכלפון התעורר, זה כמו לצאת מכת"

    המועמדת ברשימת ימינה אמר לגדסי ופרידמן במהדורת סוף השבוע: "לא התפטרתי מהרשימה מתוך תקווה שאולי בסוף יגיע תורי ואני אתרום את חלקי להפלת הממשלה. אין לי בית פוליטי כרגע, אני חושבת שרוב מצביעי ימינה מחפשים את עצמם מהבחינה הזו"

    צילום: פלאש 90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמדת ברשימת ימינה, עוה"ד רוני ססובר שוחחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על המצב הפוליטי והתנהלות חברי הסיעה. "היינו בישיבת סיעה אחרי הבחירות וצחקנו על איך שנתניהו מכשיר את רע"מ ושבועיים אחר כך אנחנו שוב בישיבת סיעה ופתאום בנט מתהפך. אני עצרתי את הישיבה", סיפר ססובר. "חשבנו שזה מגוחך כשנתניהו עשה את זה וזה מגוחך באותה מידה כשבנט עשה את זה. לרע"מ, כמו למשותפת אין זכות להיות בקואליציה ולדעתי גם לא בכנסת".

    היא התייחסה לחברותו בקואליציה של ח"כ אורבך: "כנראה שיש דברים אחרים שמחזיקים אותו שם, אני לא יודעת איך הוא יכול לישון בלילה כשהוא עושה הפוך מכל ההבטחות. אני לא חושבת שזה יחזיק מעמד".

    לדבריה "לא התפטרתי מהרשימה מתוך תקווה שאולי בסוף יגיע תורי ואני אתרום את חלקי להפלת הממשלה. אין לי בית פוליטי כרגע, אני חושבת שרוב מצביעי ימינה מחפשים את עצמם מהבחינה הזו".

    ססובר תקפה את הדחתו של ח"כ כלפון: "זו דוגמה מצוינת ל'השתמש וזרוק', הם לא רואים בעיניים. ליום טוב כלפון היו כוונות טובות והוא חשב שיש על מי לסמוך אבל ברגע האמת זרקו אותו. אני חושבת שהוא התעורר, זה כמו לצאת מתוך כת. רק אחרי זה מהצד אתה מבין מה קרה".



    0 תגובות